Redna fitnes vadba ne okrepi samo mišic, temveč pripomore tudi k dobremu počutju, tako telesno kot duševno. Zato smo si zadali, da bomo svojim članom vseskozi omogočali učinkovito in zagotovljeno uspešno vadbo. Če se kot začetnik odločate za vadbo v fitnesu, je dobro vedeti na katerih napravah začeti telovaditi.

 

Prvi obisk fitnesa

 

Če ste prvič na fitnesu, vam svetujemo, da se pogovorite s trenerjem, ki vam bo pokazal pravilno tehniko izvedbe vaj in napisal program glede na vaše začetno stanje.Zelo pomembno je namreč, da najprej prilagodite telo (mišice, vezi, sklepe in stabilizatorje trupa) na obremenitve.

 

Program vadbe naj bo na začetku preprost

 

Sestavljen naj bo tako, da bo vključeval vse večje mišične skupine v enem treningu, vadba naj bo na trenažerjih, intenzivnost nižja, da se lahko posvetite pravilni tehniki, število ponovitev med 12 in 15, odmori krajši (od 30 do 45 sekund), dve do tri serije.

Na začetku se deset minut ogrevajte, po vadbi za moč pa svetujemo 15 minut in več aerobne vadbe, da poskrbite za kondicijo. Šele po vsaj štirih tednih začnite vaditi s prostimi utežmi.

 

Ne odlašaj več

 

Obisk centra za fitnes ni nič takšnega, kar bi te moralo skrbeti ali navdajati z nelagodjem. Tam si zato, da dosežeš svoj cilj – kot to počnejo tudi drugi obiskovalci. Poskrbi za primerno športno opremo, vodo in brisačo ter uživaj v vadbi.

Delovni čas

 

Ponedeljek - Petek
8.00 - 22.00

Sobota, nedelja in prazniki
8.00 - 12.00, 16.00 - 22.00

Kontakt

 

Za več informacij nas kontaktirajte.

Telefon:    041360487 / 041708908
Email:     info@o2fitnes.si
Naslov: Cesta Maršala Tita 22,
4270 Jesenice